De Bosch Powerpack 500 accu is de hoogste haalbare capaciteit van de Bosch bagagedrager accu. Namelijk 13.4Ah/482Wh en afgerond door Bosch op 500Wh. Vandaar de naam Bosch Powerpack 500 bagagedrager accu.
Wij bieden voor dit type verschillende mogelijkheden. Deze accu kunnen wij reviseren wanneer de capaciteit versleten is. Repareren wanneer de elektronica en dergelijke defect zijn, maar we kunnen ook een vervanger leveren.
We leveren de accu als refurbished en als nieuwe accu. De Refurbished accu is een nieuw binnenwerk met een gebruikt jasje. De Nieuwe accu is een originele Bosch Powerpack 500 accu.
Geschikt voor | Accel Group, Batavus, Bergamont, Cannondale, Centurion, Conway, Cube, Diamant, Dutch ID, Ebike-Manufaktur, Falter Bikes, Flyer, Gazelle, Gepida, Ghost, Haibike, Hercules, Kalkhoff, Koga, Oxford, RADON, Riese & Müller, Ruff Cycles, Sinus E-Bikes, Sparta, Stella, Trek, Venturelli, Victoria, Winora, Zemo |
---|---|
Nominale spanning accu | 36 V |
Originele capaciteit | 13.4 Ah |
Productnaam | powerpack 500 bagagedrager 36V |
Merk | Bosch |
KWS product code | acc-bos-hall0124-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Zwart |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | Ovaal |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 11.6 Ah, 13.4 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Gewicht | 2.6 kg |
Type oplader aansluiting | Bosch |
Technologie | Lithium-ion |
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565Je kan jouw Bosch powerpack 500 bagagedrager 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Gesteld dat je niet langer tevreden bent met de prestaties van je Bosch Powerpack, is de keus van een fietsaccu revisie een hele goede. De fiets accu revisie is er op gericht om afgenomen accucapaciteit te herstellen. Een versleten powerpack 500 van Bosch kan vaak weer tot ongekende prestaties gebracht worden met het vervangen van de batterijcellen. Vaak is prestatieverlies een gevolg van normale slijtage van de 18650 cellen, en is het vernieuwen van de accucellen de beste, duurzaamste, en voordeligste remedie. Soms echter kan capaciteitsverlies veroorzaakt worden door defecten in de regelelektronica of acculader. Deze problemen worden door ons vóór de revisie ontdekt en opgelost. Daardoor kan het vernieuwen van de accucellen vaak achterwege blijven waardoor veel kosten worden bespaard.
Is de Bosch batterij eenmaal in onze werkplaats aangekomen, wordt hij grondig gemeten met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van de symptomen te verhelpen. Accu prestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, fietselektronica, of de regelelektronica in de elektrische fietsaccu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemonitord. Pas nadat alle resultaten van de test de kwaliteit van de revisie heeft bevestigd, wordt de gereviseerde accu verzendklaar gemaakt.
Naarmate de Bosch fietsaccu 500 slijtage vertoond dan kan het zijn dat de Bosch fietsaccu problemen krijgt. Een van de meest voorkomende klachten zijn o.a. het verlies van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één geladen batterij die niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar indicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een storing die niet goed te herleiden is. Ook kunt u er tegen aan lopen dat de fiets er tijdens een toertocht mee ophoudt of stopt bij een lege accu van om en nabij de 40%.