Facebook Pixel

Onherstelbaar, niet te reviseren of ingegoten e-bike accu's

KWS is gespecialiseerd in het reviseren / repareren van honderden verschillende soorten accu’s. Toch zijn er ook een aantal types die als het ware ‘buiten de boot vallen’. Dit soort accu’s zijn van binnen ingegoten met lijm waardoor het onmogelijk is gemaakt om onderdelen te vervangen of repareren. Ook zijn er een aantal types software matig afgeschermd wat een revisie of reparatie onmogelijk maakt.

Wanneer blijkt dat uw accu ingegoten is kunnen wij in overleg met u kijken naar de mogelijkheden voor een nieuwe accu.

Heeft u uw accu niet in onzefietsaccuwinkel kunnen vinden? Staat uw accu niet in onderstaand overzicht van niet te reviseren accu's? Onderneem dan de onderstaande stappen.

  1. Maak een aantal duidelijke foto’s van uw gehele accu, hoe meer foto’s hoe beter!
  2. Verzamel zoveel mogelijk informatie over de accu en je probleemomschrijving
  3. Mail jouw informatie naar info@kwsseuren.nl of stuur ons een Whatsapp bericht via onderstaande Whatsapp button

U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van ons!

Niet te reviseren fietsaccu's

Sofwarematig afgeschermd

Niet te reviseren

Ingegoten

Nieuw wel leverbaar (dient aangemeld te worden)

batavus-koga-sparta-ion
Lastige opbouw
Softwarematig afgeschermd
Deels ingegoten
Nieuwe accu leverbaar (dient aangemeld te worden)
_s_p_sparta-ion-nimh-24v-11ah-frame-_banaan_
Assembled in EU niet te reviseren
Ingegoten met hars
Revisie mogelijk (als de accu niet Assemled in EU is)
Refurbished leverbaar
Nieuwe originele accu leverbaar
_g_a_gazelle_innergy_36v_1
Niet te reviseren
Gevoelige elektronica
Compatible accu leverbaar
Nieuwe accu leverbaar
_b_o_bosch_powerpack_300_400_classic_line
Kan ingegoten zijn (Door de lamp kun je zien of deze wel of niet in aanmerking komt voor revisie. Zodra je bouten ziet kan deze zeer waarschijnlijk gereviseerd worden)
Na revisie is het mogelijk dat de indicator niet overeenkomt met de te fietsen kilometers
_r_i_rih_omega_36v
Ingegoten
Elektronica afgeschermd
-_1
Multicycle 24V met een 4 pins aansluiting kunnen niet gereviseerd worden. Deze hebben zeer gevoelige elektronica wat het reviseren van deze fietsaccu onmogelijk maakt.
_m_u_multicycle_accu_move_24v_1
Cellenpakket en BMS deels ingegoten
Revisie onmogelijk
_m_u_multicycle_accu_move_24v_1_1
Alle smart accu's hebben een gevoelige printplaat (maakt reviseren onmogelijk)
Geen smart accu's zijn wel te reviseren
_e_-_e-bike_battery_24v_9000mah_revisie
Elektronica vaak defect - Gevolg: cellen pakket gaat defect
Defecte elektronica is pas zichtbaar na revisie
Stromer_ST2_48V
Lastig te reviseren
Compleet ingegoten
Print zit aan accupakket vast (zorgt ervoor dat de print defect kan raken
Accu heeft een 3 pins aansluiting
_g_i_giant_energypak_frame_36v
Gevoelige elektronica
Afgeschermd door de fabrikant
Nieuw wel leverbaar
Yamaha_accu_37V_PASB1_B89_Revisie_2
Gevoelige elektronica
Kans op defect in de printplaat is hoog
Nieuwe accu beperkt leverbaar
BMZ_downtube_V5_36V
Gevoelige elektronica
Lastige opbouw
Kans op defect in de printplaat is hoog
Nieuwe accu beperkt leverbaar
Shimano_snake_EMTB_accu_36V_
Gevoelige elektronica
Lastige opbouw
Kans op defect in de printplaat is hoog
Nieuwe accu beperkt leverbaar
_d_e_derby_cycle_accu_4_1
Gevoelige elektronica
Print meestal defect (niet te repareren)
Nieuwe accu leverbaar bij ons (klik hier)
Kans op defect in de printplaat is hoog
_s_h_shimano_bt-e8010_36v_2_1
Gevoelige elektronica
Print vaak defect (Niet te repareren)
Laadconnector vaak wel te repareren
Kans op defect in de printplaat is hoog
pasb2_yamaha_1
Gevoelige elektronica
Niet te reviseren
BMZ_36V_17_25Ah_10INR19_1
Gevoelige elektronica
Niet te reviseren
specialized-turbo-vado-accu
Menu sluiten
Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.