RIH

RIH 36V

RIH 36V accuRIH 36VRIH 36VRIH 36VRIH 36VRIH 36V

Type

Kies je capaciteit

Omschrijving

Indien uw RIH fietsaccu niet meer naar behoren werkt is een RIH e-bike accu revisie de voordelige oplossing van de problematiek. De fiets accu revisie is er op gericht om afgenomen accucapaciteit te vervangen. Versleten fietsaccu’s kunnen vaak weer tot ongekende prestaties gebracht worden met het vervangen van de accucellen. Vaak is capaciteitverlies een gevolg van normale slijtage van de accucellen, en is het vernieuwen van de accucellen de beste, duurzaamste, en voordeligste remedie. Soms echter kan prestatieverlies veroorzaakt worden door defecten in de regelelektronica of acculader. Deze problemen worden door ons vóór de revisie ontdekt en opgelost. Daardoor kan het vernieuwen van de capaciteitverlies vaak achterwege blijven waardoor veel kosten worden bespaard.

Specificaties

Nominale spanning accu

36 V

Originele capaciteit

10 Ah

Productnaam

36V

Merk

RIH

KWS product code

acc-rih-acc-36v-36v

Maximale spanning lader

42 V

Kleur

Zilver

Toepassing

Elektrische fiets

Laadaansluiting

Niet bekend

Afmetingen

Niet bekend

Plug en play

Ja

Geïntegreerd achterlicht

Ja

Beschikbare capaciteiten

10 Ah, 13.4 Ah, 16.7 Ah

Bevestiging

Bagagedrager

Aansluiting op fiets

Niet bekend

Type oplader aansluiting

DC

Technologie

Niet bekend

Heb je een vraag? Neem contact op

Bellen

Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.

+31 (0)485 782 565

E-mailen

Je ontvangt binnen enkele uren een antwoord op jouw vraag.

info@kwsseuren.nl

Whatsapp

We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.

+31 (0) 6 36 40 05 73

Hoe werkt revisie of reparatie van mijn RIH 36V?

Zoek en bestel jouw accu in de webshop

Je kan jouw RIH 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.

Stuur jouw accu gratis op of laat hem kosteloos ophalen.

Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.

Wij reviseren of repareren je RIH accu.

We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.

Dit zeggen onze klanten

Een E-Bike accu die vlgs de officiele daeler niet gereviseerd kon worden werd bij Seuren wel gereviseerd, hoewel ik nog moet afwachten of de revisie daadwerkelijk succes heeft gehad. Betreffende accu schijnt enkele malen helemaal te moeten zijn geweest om dan pas het resultaat van de revisie daadwerkelijk te zien. ik wacht het af, heb er echter wel vertrouwen in.F. Smits
Accu's worden goed gereviseerd en gekeken wat er nog mogelijk is. De accu van mijn rolstoel doet het echt super lang! Ben ik heel blij mee; kan er veel kilometers mee rijden.Soms ben je de accu wel wat langer kwijt; heb nu van alles een tweede exemplaar daarom.Astrid Oomens
Afspraken, vervoer enz. keurig geregeld !Marius de Graaff
Levering snel en perfectJan van Maanen
Zoals eerdere ervaringen, weer prima verzorgd!Fred Bendijk

Let op! Indicator RIH accu.

Er zijn 2 verschillende type accu's van de RIH, de een kan zonder problemen gereviseerd worden. Bij de andere is het niet mogelijk. Dit is helaas aan de buitenkant niet te zien. Dit blijkt pas na revisie. Indien revisie niet mogelijk blijkt zal de accu niet meer te gebruiken zijn in een aantal gevallen. In een aantal gevallen is de accu ingegoten en weten wij voor de revisie of dit mogelijk is. In de meeste gevallen zal de accu wel nog te gebruiken zijn. Het kan voorkomen dat de accu niet de juiste capaciteit weergeeft op het display. Dit hersteld ook niet na 4 tot 6 keer leegfietsen. Het is mogelijk de accu capaciteit te zien door de dagteller te gebruiken. De accu eenmalig geheel leegfietsen en dan vervolgens de dagteller in de gaten houden. Indien revisie niet mogelijk blijkt brengen wij geen onderzoekskosten in rekening. Wilt u de accu terug hebben vragen wij een kleine vergoeding voor de verzendkosten. Nieuwe accu's zijn te verkrijgen bij een RIH Dealer, deze dienen ook aangemeld te worden.

RIH 36V revisie

De RIH accu heeft een nominaal voltage van 36V en, afhankelijk van je keuze heeft u de mogelijkheid een hogere lading te kiezen. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven batterijspecificaties, de actieradius van de RIH fiets accu het niveau bereiken van de accu in nieuwtoestand. Aangezien de RIH fietsaccurevisie de mogelijkheid biedt om de fiets accucapaciteit uit te laten breiden, zal de actieradius van de accu dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de actieradius.

Hoe werkt het? Een RIH accurevisie

Is de RIH fietsaccu eenmaal in onze werkplaats aangekomen, wordt hij uitgebreid gemeten met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van het symptoom te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, elektronica, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemonitord. Pas nadat alle resultaten van de test de hoge kwaliteit van de uitgevoerde revisie heeft bevestigd, wordt de gereviseerde fiets accu verzendklaar gemaakt.

Klachten en veelvoorkomende problemen van de RIH Omega accu

De RIH batterij wordt over het algemeen prima ontvangen. Een aantal van de meest voorkomende klachten zijn onder andere het verlies van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal te verwachten kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig volgeladen fiets accu die niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar indicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een storing die niet goed te herleiden is. Ook kunt U er tegen aan lopen dat de e-bike er tijdens een fietstocht het opeens niet meer doet of uitvalt bij een percentage van rond de 30% tot 40%.