ingang kws

Veelgestelde vragen: Verzending en levering

Vind antwoord op de meest gestelde vragen over de verzending en levering van jouw accu of oplader bij KWS Seuren.

Hoe verstuur ik mijn accu?

Wij kunnen u een verzendlabel sturen, waarmee u de accu + lader naar ons kan sturen om deze na te laten kijken.

Na binnenkomst kijken wij uw accu na en nemen wij contact met u op om u te informeren over mogelijkheden en prijzen.

Nieuwe accu's en elektrische apparaten sturen wij niet naar Belgie. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Kosten versturen accu.

Uw product wordt kosteloos opgestuurd in heel europa. Indien u na onze begintest en conclusie er niet voor kiest om een reparatie of een revisie te laten uitvoeren, dan rekenen wij alleen € 75,- onderzoekskosten inclusief statusrapport. Als blijkt dat wij de accu niet kunnen reviseren of repareren, omdat er bijvoorbeeld geen onderdelen beschikbaar zijn, of de accu kan niet gereviseerd worden, dan sturen wij de bestelling kosteloos retour.

Wat moet ik meesturen met mijn accu?

Als u zo vriendelijk zou willen zijn om de volgende zaken bij de accu toe te voegen, dan kunnen wij hier direct naar kijken zodra bestelling bij ons is aangekomen.

  • Accu
  • Lader
  • Probleemomschrijving
  • Contactgegevens (naam, telefoonnummer, adres, e-mailadres)


Wanneer ontvang ik de verzendinstructies?

Zodra de bestelling is geplaatst ontvangt u binnen één werkdag uw verzendinstructies.

Kan ik de status van mijn verzending volgen?

Ja, zodra uw accu verzonden is, ontvangt u een trackingnummer waarmee u de verzendstatus online kunt volgen.

Hoe werkt de levering van nieuwe of gereviseerde accu's?

Na reparatie of revisie wordt uw accu veilig verpakt en teruggestuurd naar het opgegeven adres. We zorgen voor een veilige en efficiënte levering van uw accu.