Annulering van uw revisie verzoek

U heeft ten allen tijden de mogelijkheid om het verzoek van revisie te annuleren. Nadat u een verzoek tot revisie heeft geplaatst kunt u er voor kiezen de accu niet op te sturen. Indien u de accu wel al opgestuurd heeft en wij zijn nog niet begonnen aan de reparatie kunt u er ook nog voor kiezen de revisie niet in behandeling te nemen.

Indien wij voor de revisie of reparatie geen verzoek krijgen om te stoppen zullen wij starten met de werkzaamheden. Nadat wij zijn gestart met de werkzaamheden verliest u het recht op herroeping of annulering. Dit omdat wij in veel gevallen de werkzaamheden niet meer ongedaan kunnen maken.

Indien u uw revisie verzoek wilt annuleren neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.

Hoe lang heb ik de tijd mijn aankoop ongedaan te maken?

Op onze nieuwe producten is een wettelijke herroepings termijn van 14 dagen van toepassing. Dit geldt dus voor alle nieuwe en bij ons ook refurbished accu's en acculaders. Binnen deze termijn heeft u de mogelijkheid de aangekochte producten te controleren of deze in orde zijn.

Onderzoekskosten

Wij helpen u graag met het repareren of reviseren van de accu. Als uw accu niet meer werkt en u deze door ons laat nakijken, zullen wij de accu en lader zorgvuldig testen en nemen wij contact met u op over de kosten van de reparatie of revisie. 

Soms komt het voor dat wij de accu helaas niet kunnen repareren of reviseren, omdat bijvoorbeeld bepaalde onderdelen defect zijn en niet vervangen kunnen worden. In dit geval hanteren wij no cure no pay. Wij zenden de accu weer retour, komt de accu weer ophalen of wij nemen de defecte accu in. Maar u komt niet voor een kostenpost te staan. Hier zijn dan geen kosten aan verbonden.

Als wij de accu en lader hebben getest en wij kunnen deze accu repareren of reviseren, maar u kiest er uiteindelijk niet voor om de accu te laten reviseren of repareren, dan hanteren wij een kleine vergoeding voor de onderzoekskosten. Deze bedragen €75,- inclusief de zending.

Betaalmethoden

Bij KWS Seuren heeft u de mogelijkheid verschillende betaalmethode te gebruiken. Het is mogelijk om via IDeal, Bancontact, PayPal en Sofort te betalen via onze website. Ook is het mogelijk om bij ons op locatie te pinnen of contant te betalen.

Hoe zijn jullie te bereiken?

Wij zijn 6 dagen in de week geopend. Vanaf 9:00 uur in de ochtend tot 17:00 s avonds zijn wij bereikbaar per telefoon, whatsapp, mail en op locatie.