Hoe werkt een retourzending?

Indien u een product wilt retourneren neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch maar ook per mail. Belangrijk hierin is de reden van retourneren en uw bestelnummer / factuurnummer om u zo snel mogelijk te kunnen helpen.

Retour

Indien u een product wilt retourneren neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch maar ook per mail. Belangrijk hierin is de reden van retourneren en uw bestelnummer / factuurnummer om u zo snel mogelijk te kunnen helpen.

Wat zijn de retourvoorwaarden bij nieuwe producten?

De retourvoorwaarden van KWS Seuren houden in dat consumenten een herroepingsrecht van 14 dagen hebben na ontvangst van het product, zonder opgave van redenen. Gedurende deze periode moet het product zorgvuldig behandeld worden. Het product moet, indien mogelijk, in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. De wens tot herroeping moet binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar gemaakt worden, waarna het product binnen 14 dagen teruggestuurd dient te worden. De kosten voor retourzending zijn voor de consument. Bij diensten begint de herroepingstermijn bij het aangaan van de overeenkomst.

Wat zijn de retourvoorwaarden in het geval van een dienst?

Bij de afname van een dienst van KWS Seuren, zoals reparatie of revisie, heeft de consument een herroepingsrecht van 14 dagen na het tot stand komen van de overeenkomst. Echter, als KWS Seuren de dienst binnen deze 14 dagen volledig uitvoert volgens de specificaties van de consument, vervalt het herroepingsrecht. In het geval van een herroeping zijn eventuele gemaakte kosten tot dat moment verschuldigd.

Vragen?

Bel de klantenservice

+31 (0)485 782 565

Vind antwoord op jouw vraag in ons helpcentrum

Wij hebben veel vragen al beantwoord voor je.

Naar het helpcentrum