FMH 36V

425,00 incl. BTW
Specificaties
Bevestiging | Bagagedrager |
---|---|
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Afmetingen | Niet bekend |
Kleur | Grijs / Zwart |
Beschikbare capaciteiten | 10Ah, 13.4Ah, 16.7Ah |
Toepassing | Elektrische fiets |
Connector / Plug / Laadaansluiting | Niet bekend |
Voltage | 36 V |
Nominale spanning lader | 42 V |
Oplader pin | |
Geïntegreerd achterlicht | Ja |
Technologie | Lithium-ion |
Fabriekscapaciteit | 11 Ah |
Plug en play | Ja |
Geschikt voor |
|
FMH 36V
Kiest u voor een FMH batterij revisie. Dan heeft u de keuze welke capaciteit u wil. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven batterijspecificaties, de actieradius van de FMH batterij het niveau bereiken van de accu in nieuwtoestand. Aangezien de FMH batterijrevisie de mogelijkheid biedt om de fiets accucapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de batterij dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de actieradius.
Hoe werkt het? Een FMH accurevisie
Is de FMH accu eenmaal in onze werkplaats aangekomen, wordt hij uitgebreid onderzocht met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak daarvan te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, BMS, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden bijgehouden. Pas nadat alle resultaten van de test de kwaliteit van de revisie heeft bevestigd, wordt de gereviseerde fiets accu verzendklaar gemaakt.
Problemen van de FMH accu
Naarmate de accu slijt kan het zijn dat de FMH batterij problemen krijgt. Een van de meest voorkomende klachten zijn o.a. het verlies van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van de capaciteit. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één geladen fietsaccu niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar weergave is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een storing die niet goed te herleiden is. Ook kunt U er tegen aan lopen dat de E-bike er tijdens een toertocht mee ophoudt of uitvalt bij een percentage van rond de 25 tot 50%.