Geschikt voor | Dracat, Reention |
---|---|
Nominale spanning accu | 36 V |
Originele capaciteit | 10 Ah |
Productnaam | 36V |
Merk | Reention |
KWS product code | acc-ree-acc-36v-36v |
Maximale spanning lader | 42 V |
Kleur | Zwart |
Toepassing | Elektrische fiets |
Laadaansluiting | Niet bekend |
Afmetingen | Niet bekend |
Plug en play | Ja |
Geïntegreerd achterlicht | Ja |
Beschikbare capaciteiten | 10 Ah, 13.4 Ah |
Bevestiging | Bagagedrager |
Aansluiting op fiets | Niet bekend |
Technologie | Lithium-ion |
De Reention 36V is op te laden met de volgende laders:
Wanneer u uw Reention accu voor reparatie aan ons aanbied, starten we met een grondige diagnose om de staat van de accu te bepalen. Op basis van deze diagnose stellen we vast wat er nodig is om de accu te herstellen. Wij nemen contact met u op om de bevindingen te bespreken. Daarna kunt u beslissen of u de reparatie wilt laten uitvoeren of niet.
De toename in kilometers hangt af van de nieuwe capaciteit van de accu na revisie. Een hogere capaciteit betekent in theorie meer kilometers, maar de werkelijke toename hangt ook af van factoren zoals rijstijl, terrein en weersomstandigheden. Dus hoewel een hogere capaciteit in potentie meer kilometers biedt, kan de daadwerkelijke toename variëren afhankelijk van deze externe factoren.
Revisie is mogelijk naar een capaciteit van 10Ah ook wel 360Wh. Of bijvoorbeeld 13.4Ah ook wel 482Wh.) Revisie is in veel gevallen goedkoper dan een nieuwe Reention fiets accu en vele malen duurzamer. Bij een revisie voeren wij eerst een uitgebreide diagnose uit om er zeker van te zijn dat revisie de juiste keuze is.
Deze accu past op een Reention maar is ook geschikt voor de volgende merken:
Het verschil tussen de capaciteiten 10Ah, 13.4Ah is het aantal kilometers dat je kunt afleggen op een acculading. Met een hogere capaciteit kom je verder zonder de Elektrische fiets accu op te laden. In veel gevallen zit het verschil in een groter aantal cellen, maar het kan ook hetzelfde aantal cellen zijn met een hogere of lagere capaciteit in de cel zelf. De cellen blijven altijd van dezelfde hoge kwaliteit.
De kosten van de reparatie worden altijd van tevoren (telefonisch of per mail) besproken zodra wij een diagnose hebben vastgesteld.
Bij een revisie stuur je jouw Reention Reention 36V naar ons op en wij voorzien deze van een nieuw accupakket. Hierdoor is het vaak mogelijk de capaciteit te upgraden, wat betekent dat je met jouw e-bike accu verder kan fietsen dan toen hij uit de fabriek kwam. Revisie is duurzaam omdat je jouw huidige behuizing behoudt met bijkomend voordeel dat het voordeliger is dan een refurbished of een nieuwe accu. Bij een revisie krijg je 2 jaar garantie op het nieuwe accupakket.
Het is mogelijk uw accu te upgraden naar een hogere capaciteit, bij de Reention Reention 36V zijn de mogelijke capaciteiten 10Ah, 13.4Ah
Na hoeveel jaar moet de Reention accu fiets vervangen worden? De levensduur van de Reention batterij is net als andere fietsaccu's beperkt. Het batterijpakket verliest ieder jaar aan capaciteit en uiteindelijk is de volledige accu opgebruikt. De gemiddelde levensduur varieert van ongeveer 4 tot 8 jaar. Met uitschieters indien de batterij juist gebruikt wordt.
U stuurt de oude fietsaccu gratis op naar ons adres Selecteer het type Reention Reention 36V accu en de gewenste capaciteit 10Ah, 13.4Ah. Na de bestelling ontvangt u een e-mail met instructies en een verzendlabel.
Onze specialisten testen, repareren of reviseren uw fietsaccu We testen de accu, repareren, of vervangen versleten cellen door A-kwaliteit cellen met de bestelde capaciteit, en controleren de functionaliteit van de gereviseerde accu.
De gereviseerde fietsaccu gaat retour. U ontvangt een e-mail met de verzendbevestiging en instructies voor gebruik na revisie.
Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.
+31 (0)485 782 565We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.
+31 (0) 6 36 40 05 73Je kunt jouw Reention 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.
Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.
We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.
Kiest u voor een Reention fiets accu revisie, dan heeft u de keuze welke capaciteit u wil nemen. Nadat de accurevisie is volbracht zal bij identiek gebleven accuspecificaties, de actieradius van de Reention fiets accu het niveau bereiken van de accu in originele staat. Aangezien de Reention batterijrevisie de mogelijkheid biedt om de batterijcapaciteit uit te laten breiden, zal dit de actieradius van de fietsaccu dienovereenkomstig evenredig doen toenemen. Een verdubbeling van de accucapaciteit resulteert in een verdubbeling van de actieradius.
Is de Reention fiets accu eenmaal op onze locatie aangekomen, wordt hij uitgebreid onderzocht met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van de symptomen te ontdekken en te verhelpen. Accuprestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, fietselektronica, of de regelelektronica in de accu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden bijgehouden. Pas nadat alle resultaten van de test de kwaliteit van de revisie hebben bevestigd, wordt de gereviseerde fiets accu verzendklaar gemaakt.
Naarmate de fiets accu slijt dan kan het zijn dat de Reention fiets accu kuren krijgt. De meest voorkomende klachten zijn onder andere afname van de trapondersteuning tijdens een toertocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één volledig geladen fietsaccu onhaalbaar blijkt. Het gebruik van het display en haar weergave is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een probleem dat niet goed te herleiden is. Ook kunt u er tegen aan lopen dat de E-bike er tijdens een fietstocht opeens stopt of capituleert bij een lege fietsaccu van om en nabij de 40% tot 50%.