Volkswagen

Golf GTE Hybride batterij 25Ah 2172Wh

accupakket golf gteVolkswagen Golf GTE Hybride batterij 50Ah 2172Wh accu nieuwVolkswagen Golf GTE Hybride batterij 50Ah 2172Wh accu revisieVolkswagen Golf GTE Hybride batterij 50Ah 2172Wh accu reviserenVolkswagen Golf GTE Hybride batterij 50Ah 2172Wh accu reparerenVolkswagen Golf GTE Hybride batterij 50Ah 2172Wh accu reparatieVolkswagen Golf GTE Hybride batterij 50Ah 2172Wh accu resetVolkswagen Golf GTE Hybride batterij 50Ah 2172Wh accu resetten

Type

Accu reparatie

Bij een accu reparatie wordt er eerst een diagnose gesteld. Op basis van die diagnose bepalen wij wat er nodig is om de accu te repareren. Wij nemen contact met u op om de diagnose te bespreken, zodat u kunt bepalen wat u wilt doen met uw accu.

Mogelijke reparaties

Dit is een greep uit de reparaties die wij aanbieden voor dit type accu.

Omschrijving

LET OP! De prijs is voor de losse accu

VW GTE 2.2 kWh 48V EV Battery Module2 x 12S50AhMax discharge rate (10 secs): 400aMax discharge rate (3 secs) 500a

Foutcode P0AA6p0aa6 hybrid battery voltage system isolationp0aa6 hybrid battery voltage system isolation fault

Specificaties

Geschikt voor

Volkswagen, Volkswagen golf

Typenummer

12S

Nominale spanning accu

86.4 V

Onderdeel nummer

SYE SYECT

Fabrikant code

5QE.915.591.e

Originele capaciteit

25 Ah

Productnaam

Golf GTE Hybride module 25Ah 2172Wh

Merk

Volkswagen

KWS product code

acc-vwe-gte-25a-86.4v

Maximale spanning lader

100.8 V

Kleur

Grijs +Oranje

Toepassing

Auto

Laadaansluiting

Volkswagen

Afmetingen

Niet bekend

Bevestiging

Frame

Aansluiting op fiets

frame

Gewicht

16 kg

Type oplader aansluiting

VAG

Technologie

Lithium-ion

Heb je een vraag? Neem contact op

Bellen

Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.

+31 (0)485 782 565

E-mailen

Je ontvangt binnen enkele uren een antwoord op jouw vraag.

info@kwsseuren.nl

Whatsapp

We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.

+31 (0) 6 36 40 05 73

Hoe werkt reparatie van mijn Golf GTE Hybride batterij 25Ah 2172Wh?

Zoek en bestel jouw accu in de webshop

Je kunt jouw Golf GTE Hybride batterij 25Ah 2172Wh in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.

Stuur jouw accu gratis op of laat hem kosteloos ophalen.

Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.

Wij repareren je Volkswagen accu.

We repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.

Dit zeggen onze klanten

Snelle herstelling en een correcte uitvoering.Ik heb de batterij nu viermaal leeggereden op de hoogste stand en haal daarmee de 50 km. Dus op stand twee zou ik gemakkelijk de 100 km moeten halen.MVG Paul.Paul van de Cruys
Dat de accu meer power heeftRiekie Coenen
Een goede accu en na de behandeling gaat hij weer langer mee.Had niks te kiezen, werd met de e-bike meegeleverdEibert Kruithof
Goed gerepareerd en netjes verzonden. Goede contactenArnold de Keijzer
Goed nagekeken en gerepareerdJan van der Stelt

Beoordelingsscore: Goed

4,6/5

Beoordelingsscore: Goed

4,00/5

Golf GTE batterij Module

Het accupakket van de Golf GTE is voorzien van een kunststof bovenkap en bevat Panasonic cellen met een totale capaciteit van 8,7 KWH, georganiseerd in vier modules van elk 24S. Centraal in elke module bevindt zich een vloeistofgekoeld koellichaam. De communicatie met externe systemen verloopt via een 14-pins connector van het type Sumitomo 6189-7103. De opbouw van elke module omvat twee rijen van 12 cellen met daartussen een plaat voor vloeistofkoeling. Elke groep van 12 cellen levert 1086Wh, wat betekent dat elke module een capaciteit heeft van 2172Wh. De afmetingen van elke module zijn ongeveer 240 mm in de breedte, 440 mm in de lengte en 150 mm in de hoogte, en ze hebben een bepaald gewicht. Aan de ene zijde van de module is een montagebeugel nabij de basis bevestigd, terwijl aan de andere zijde een beugel meer naar de bovenkant toe zit.

Golf GTE hybride module

De GTE accu bestaat uit 4 van deze modules, een module bestaat uit 2 accu's met daar tussen in een koelblok. Deze koelt de accu met een constante temperatuur voor een langere levensduur.