Hoe gaat het in zijn werk?
1. Log in op uw bestaande B2B account, of maak een nieuw account aan als u nog geen account bij ons heeft.
2. Zoek in ons B2B-Portal de accu waar het om gaat en gebruik de knop “accu repareren”.
3. Geef een duidelijke probleemomschrijving.
4. Vul het betreffende Schadenummer in en de bijbehorende referentie.
5. Pak het pakket volgens de instructie in, en kies voor verzenden of afhalen.
Afhandeling
1. U ontvangt per mail de verzendinstructies.
2. Nadat de accu is ontvangen op onze locatie gaan we er mee aan de slag.
3. Wij controleren de accu en lader op de door u genoemde klachten.
4. Indien de schade onder uw polisdekking valt wordt de reparatie of het vervangende product in werking gezet.
Veelgestelde vragen
- Kosten van de verzekering
De kosten van de accu-verzekering zijn afhankelijk van het type e-bike en de waarde van de accu. Je kunt de kosten van de verzekering vinden op de website van Enra verzekeringen.
- Voorwaarden van de verzekering
De voorwaarden van de accu-verzekering zijn te vinden op de website van Enra verzekeringen. In de voorwaarden staat onder andere wat er wel en niet gedekt is door de verzekering.
- Proces voor het indienen van een claim
Als je een claim wilt indienen voor je e-bike accu, dan moet je contact opnemen met Enra verzekeringen. Enra verzekeringen zal je dan helpen om de claim in te dienen.
Contact B2B
Klantenservice zakelijk
info@kwsseuren.nl
+31 (0) 485 748 025
Openingstijden
Maandag t/m zaterdag: 10:00 – 16:30
Pauze van 12:00 tot 13:00