Bosch

Bosch powerpack 500 bagagedrager 36V

Bosch powerpack 500 bagagedrager 36Vbosch power pack 500bosch accu fiets 500powerpack 500bosch powerpack 500accu bosch powerpack 500

Type

Kies je capaciteit

Omschrijving

De Bosch Powerpack 500 accu is de hoogste haalbare capaciteit van de Bosch bagagedrager accu. Namelijk 13.4Ah/482Wh en afgerond door Bosch op 500Wh. Vandaar de naam Bosch Powerpack 500 bagagedrager accu.

Wij bieden voor dit type verschillende mogelijkheden. Deze accu kunnen wij reviseren wanneer de capaciteit versleten is. Repareren wanneer de elektronica en dergelijke defect zijn, maar we kunnen ook een vervanger leveren.

We leveren de accu als refurbished en als nieuwe accu. De Refurbished accu is een nieuw binnenwerk met een gebruikt jasje. De Nieuwe accu is een originele Bosch Powerpack 500 accu.

Specificaties

Geschikt voor

Accel Group, Batavus, Bergamont, Cannondale, Centurion, Conway, Cube, Diamant, Dutch ID, Ebike-Manufaktur, Falter Bikes, Flyer, Gazelle, Gepida, Ghost, Haibike, Hercules, Kalkhoff, Koga, Oxford, RADON, Riese & Müller, Ruff Cycles, Sinus E-Bikes, Sparta, Stella, Trek, Venturelli, Victoria, Winora, Zemo

Nominale spanning accu

36 V

Originele capaciteit

13.4 Ah

Productnaam

powerpack 500 bagagedrager 36V

Merk

Bosch

KWS product code

acc-bos-hall0124-36v

Maximale spanning lader

42 V

Kleur

Zwart

Toepassing

Elektrische fiets

Laadaansluiting

Ovaal

Afmetingen

Niet bekend

Plug en play

Ja

Beschikbare capaciteiten

11.6 Ah, 13.4 Ah

Bevestiging

Bagagedrager

Aansluiting op fiets

Niet bekend

Gewicht

2.6 kg

Technologie

Lithium-ion

Heb je een vraag? Neem contact op

Bellen

Neem contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zaterdag.

+31 (0)485 782 565

E-mailen

Je ontvangt binnen enkele uren een antwoord op jouw vraag.

info@kwsseuren.nl

Whatsapp

We reageren zo snel mogelijk op je bericht op werkdagen tussen 10:00 en 17:00.

+31 (0) 6 36 40 05 73

Hoe werkt revisie of reparatie van mijn Bosch powerpack 500 bagagedrager 36V?

Zoek en bestel jouw accu in de webshop

Je kan jouw Bosch powerpack 500 bagagedrager 36V in de webshop vinden op basis van de merknaam of het modelnummer op de accu.

Stuur jouw accu gratis op of laat hem kosteloos ophalen.

Na je bestelling ontvang je een e-mail met verzendinstructies.

Wij reviseren of repareren je Bosch accu.

We reviseren of repareren je accu en houden je op de hoogte van de voortgang.

Dit zeggen onze klanten

Levering snel en perfectJan van Maanen
Van verzending tot ontvangst van de accu is het duidelijk wat er gedaan wordt en wat de kosten zijn. In mijn geval is het Batterij Management Systeem defect , een probleem wat bij Bosch powerpack fiets accu's vaker voorkomt. De accu is doorgemeten en je krijgt een berichtje wat de status is van je accu en of je die wil laten repareren. In mijn geval is het BMS vernieuwd. Na betaling van de kosten is de accu weer naar mij opgestuurd. In een woord ik ben superblij dat de reparatie is uitgevoerd tegen redelijke kosten en dat ik geen nieuwe accu bij de fietsenmaker heb gekocht.Thijs Waters
Snel, goed en vooral vakkundig.Bosch accu krijgt een 2e leven.Peter Bouma
Alles was perfect in orde, ben heel blij met mijn 500 Batterij.Snelle thuislevering, en op voorhand een aangenaam telefonisch gesprek voor een inlichting, vragen beleefd en vakkundig beantwoord. BedanktFranky van der Heyden
Revisie van een Bosch fietsaccu, accu en display hadden diverse foutmeldingen Contact opgenomen met KWS Seuren en zij gaven aan dat de accu te repareren was en display zouden ze controleren, duidelijke uitleg hoe procedure verloopt en binnen 1 week gereed. Accu en display werken weer 100%, 2 jaar garantie en 300€ bespaart.Rl Lansink
Het is goed.Marcel van Rossum
Ton Klaassen
Hij is krachtiger dan de 400Sjaak Schotvanger
Goed uitgevoerd.Wim van der giesen

Bosch powerpack 500 bagagedrager 36V

Gesteld dat je niet langer tevreden bent met de prestaties van je Bosch Powerpack, is de keus van een fietsaccu revisie een hele goede. De fiets accu revisie is er op gericht om afgenomen accucapaciteit te herstellen. Een versleten powerpack 500 van Bosch kan vaak weer tot ongekende prestaties gebracht worden met het vervangen van de batterijcellen. Vaak is prestatieverlies een gevolg van normale slijtage van de 18650 cellen, en is het vernieuwen van de accucellen de beste, duurzaamste, en voordeligste remedie. Soms echter kan capaciteitsverlies veroorzaakt worden door defecten in de regelelektronica of acculader. Deze problemen worden door ons vóór de revisie ontdekt en opgelost. Daardoor kan het vernieuwen van de accucellen vaak achterwege blijven waardoor veel kosten worden bespaard.

Het proces van de Bosch accu revisie

Is de Bosch batterij eenmaal in onze werkplaats aangekomen, wordt hij grondig gemeten met de bedoeling, de bron van het mankement op te sporen. Onze diagnose is er op gericht dat symptomen en de oorzaak van de symptomen te verhelpen. Accu prestaties die afnemen kunnen immers worden veroorzaakt door een defecte acculader, fietselektronica, of de regelelektronica in de elektrische fietsaccu. Normale slijtage is vaak oorzaak en gevolg in één. Nadat alle werkzaamheden zijn afgerond, maar voordat we een geheel gereviseerde accu terug sturen, wordt deze nog eenmaal geladen en ontladen terwijl alle belangrijke parameters van de accu tegelijkertijd met speciale meet- en testapparatuur worden gemonitord. Pas nadat alle resultaten van de test de kwaliteit van de revisie heeft bevestigd, wordt de gereviseerde accu verzendklaar gemaakt.

Problemen van de Bosch fiets accu 500 wh

Naarmate de Bosch fietsaccu 500 slijtage vertoond dan kan het zijn dat de Bosch fietsaccu problemen krijgt. Een van de meest voorkomende klachten zijn o.a. het verlies van de trapondersteuning tijdens een fietstocht en de snelle terugloop van het vermogen. Dit laatste houdt in dat het aantal beloofde kilometers, oftewel de actieradius, op één geladen batterij die niet gehaald wordt. Het gebruik van het display en haar indicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk en logisch. Soms vermeldt het display een storing die niet goed te herleiden is. Ook kunt u er tegen aan lopen dat de fiets er tijdens een toertocht mee ophoudt of stopt bij een lege accu van om en nabij de 40%.